sunnuntai 4. toukokuuta 2014

Keväisiä tunnelmia













Tänään kävin taas mökillä, kuvat sieltä.
Nyt on jo toukokuu ja kevät on jo pitkällä.
Tänään ainakin oli kivan lämmintä ja aurinkoista.
Kesälomaan enää 27 päivää ja reissuun 55.


Pari päivää sitten sain viimein tietää ensimmäisen isäntäperheen, joka vaikuttaa ihan mahtavalta.
He asuvat Stanwoodissa, joka on noin tunnin ajomatkan päässä Seattlesta.
Ja heillä on kaksi hevosta ja kohta 16-vuotias tyttö joten tulen varmasti viihtymään.




Perjantaina kävin pitkästä aikaa kampaajalla. Ei tehty mitään ihmeellistä, lyhensin vain jonkin verran joten kuvaa "uusista hiuksista" ei ole.
Ostin kuitenkin pari hiustenhoitotuotetta nyt lähiaikoina. Uuden kuivashampoon loppuneen tilalle ja hoitosuihketta. Olen vannonut Klippoteketin kuivashampoiden nimeen, mutta päätin kuitenkin nyt vaihteeksi kokeilla tuota Batisten vastaavaa. Toimii hyvin, ei tuoksu mitenkään erityisen voimakkaalle ja jättää hiukset raikkaiksi. Voisi ostaa toisenkin kerran.
Tuon hoitosuihkeen ostin lähinnä siksi, että poispestävät hoitoaineet saavat ainakin minun hiukset rasvoittumaan helposti, joten ehkä tuo hoitosuihke voisi toimia paremmin.
Ainakin parina päivänä viikossa voisi kokeilla vain shampoota ja sitä.


Mitäs muuta?
Koulussa on nyt helppo jakso, niin olen ottanut aika rennosti. Koeviikolla minulla on vain kaksi koetta, ja molemmat vielä kieliä, joten en nyt jaksa hirveästi niistä stressata. 

Olen taas innostunut lukemaan hieman enemmän, tällä hetkellä menossa Stephen Kingin Uinu uinu lemmikkini joka on kyllä hyvä.
Ja muutenkin minulle kuuluu hyvää. Tavallista tylsää arkea, mutta enpä nyt mitään erikoisuuksia kaipailekaan.

Aurinkoista viikkoa kaikille! :)  


- Vilma 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti